Zaterdag is het zover! - Reisverslag uit Schijndel, Nederland van Joop en Stephanie Breugel - WaarBenJij.nu Zaterdag is het zover! - Reisverslag uit Schijndel, Nederland van Joop en Stephanie Breugel - WaarBenJij.nu

Zaterdag is het zover!

Blijf op de hoogte en volg Joop en Stephanie

11 Mei 2014 | Nederland, Schijndel

Zaterdag 17 mei is het zover, dan fietsen we naar de oude pelgrimsstad Santiago de Compostela. We fietsen de St. Jacobs fietsroute. Deze route leidt langs historische pelgrimswegen die eeuwenlang gebruikt werd door pelgrims, monniken, handelaren, kunstenaars en koningen die allemaal het graf van de Apostel Jacobus wilden bezoeken. Wij behoren nu ook tot die groep die dat mogen doen.

Vrijdag aanstaande halen we onze eerste stempel op, gewoon hier in Schijndel bij onze eigen parochie in de St. Servatiusstraat, voor in ons pelgrimspaspoort oftewel Credential del Peregrino.

Zaterdagmorgen willen wij zo ongeveer 09.00 uur vertrekken. Als er nog iemand is die ons wil uitzwaaien, wat heel leuk zou zijn; vanaf 08.30 uur staat de koffie klaar!

Adios!

• 11 Mei 2014 - 23:12

Digna & Jan:

Hi
    Joop en Stephanie, wij wensen jullie al vast veel reisplezier en hopen jullie weer gezond en gebruind te begroeten na jullie pelgrimage. Zaterdag kunnen wij jullie helaas niet uitzwaaien. Fiets ze! Jan & Digna.

• 12 Mei 2014 - 14:18

An:

Als de pelgrimage net zo goed verloopt als de voorbereidingen, dan kan alles alleen maar goed gaan! Tot zaterdag!

• 14 Mei 2014 - 15:42

Christel Kluijtmans:

Jeetje wat een onderneming. Maar wij gaan jullie volgen!!!!Heel veel plezier en succes. Groetjes Addy en Christel

• 15 Mei 2014 - 20:46

Ans:

Zaterdagochtend. Als er niets tegen zit, kom ik jullie graag uitzwaaien.