Dag 13 Haaksbergen - Laag Soeren: 85 km - Reisverslag uit Laag-Soeren, Nederland van Joop en Stephanie Breugel - WaarBenJij.nu Dag 13 Haaksbergen - Laag Soeren: 85 km - Reisverslag uit Laag-Soeren, Nederland van Joop en Stephanie Breugel - WaarBenJij.nu

Dag 13 Haaksbergen - Laag Soeren: 85 km

Door: Stephanie

Blijf op de hoogte en volg Joop en Stephanie

03 Augustus 2013 | Nederland, Laag-Soeren

Terwijl Joop de tent en zo opruimt fiets ik naar de bakker in het dorp om verse warme broodjes te halen. Ik stalleer me op een picknickbank om koffie te zetten en kort daarna is Joop klaar: wij zijn echt wel geroutineerde fietskampeerders.

Vandaag fietsen we eerst langs de watermolen van Haaksbergen, die er nog even mooi bij ligt als toen. Dat waren mooie tijden daar met onze Lucca. Daarna fietsen we langs Twentse landgoederen met de meest mooie parkachtige natuur, en hier gaat het pas over in de Achterhoek. We fietsen door lanen en laantjes met nog oude eiken erlangs, zie bij bij ons niet zo vaak. Bronkhorst ligt niet op de route maar nemen er toch even bij. Zijn daar al eens ooit geweest is zo mooi, alleen maar 18e en 19e eeuwse boerderijen en woningen; als je hier foto's begint te maken heb je zo een boek vol. We fietsen verder door een klein stukje polder en eindigen dan op een camping in Laag Soeren, net op de Veluwe. Mooi plekje op trekkersveldje met alles bij de hand. Morgen beklimmen we eerst de Posbank; leuke start van de dag.

• 04 Augustus 2013 - 21:46

Gijs En Riet:

het gaat goed met jullie zo te zien
    leuke berichtjes en fotos in een mooie omgeving
    wat is nederland toch mooi en lekker weer [soms te warm ]
    wij genieten van jullie mooie verslagen
    fiets ze nog ...en nog veel moois onderweg

groetjes ...gijs en riet

Tags: Achterhoek